ZAJĘCIA

Pretty young woman doing yoga exerciseJOGA DYNAMICZNA

Zajęcia dla osób preferujących dynamiczne formy pracy z ciałem. Przeskoki, efektowne balanse i zmęczenie fizyczne nie przesłaniają jednak głównego celu zajęć- koncentracji, harmonijnego rozwoju ciała i ducha, świadomej pracy z oddechem. Skupienie się na ruchu i skoordynowaniu go z oddechem pozwala wejrzeć w siebie, uspokoić myśli łagodząc objawy stresu. Opanowanie wymagających asan, pokonywanie własnych obaw i słabości, bez porównywania się do innych uczy samodyscypliny i buduje spokojną pewność siebie.

 Business woman in conference roomGENTLE YOGA

Program zajęć oparty o klasyczny system hatha joga i pranajamę (techniki oddechowe), wzbogacony o ćwiczenia dla zdrowego kręgosłupa. Łagodniejsza praktyka oparta o spokojne ruchy, dużą wagę przywiązuję do prawidłowego ułożenia ciała, a zwłaszcza kręgosłupa,  pracy z oddechem i rozwijania świadomości ciała.  Zajęcia dla osób w każdym wieku, także mało aktywnych fizycznie, oraz osób początkujących, które chcą nauczyć się prawidłowo wykonywać asany zanim zdecydują się na dynamiczniejszą praktykę.
Training pilatesPILATES

 System bezpiecznych ćwiczeń wzmacniających i uelastyczniających mięśnie oraz kształtujących sylwetkę. Idealny zarówno dla aktywnych jak i dla tych, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą korzystać z większości innych form ruchu. Podobnie jak joga, Pilates wpływa dobroczynnie zarówno na ciało jak i umysł: uspokaja, uczy prawidłowego oddechu, wzmacnia, uelastycznia i wysmukla mięśnie, modeluje sylwetkę, pozwala zgubić zbędne kilogramy, oraz poprawia koordynację zapewniając lekkość i płynność ruchów. Pilates stanowi również bezpieczne uzupełnienie rehabilitacji po urazach stawów i kręgosłupa.

 

Fit blonde stretching back on exercise ball smiling at camera on the beach ZDROWY KRĘGOSŁUP
Profilaktyka problemów z kręgosłupem: wzmocnienie gorsetu mięśniowego, uelastycznienie kręgosłupa, nauka prawidłowego wykonywania czynności dnia codziennego i prawidłowej postawy ciała. Doskonałe zajęcia dla osób spędzających cały dzień za biurkiem i chcących w bezpieczny sposób zadbać o swoje plecy. Zapraszam także tych, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą korzystać z bardziej obciążających organizm form ruchu.

 

 

woman lotusSTREFA KOBIET:

Profilaktyka i terapia wysiłkowego nietrzymania moczu- łagodna forma holistycznej pracy z ciałem  oparta o autorską metodę łączącą elementy tradycyjnej fizjoterapii, hatha jogi i jogi hormonalnej, pilates, ćwiczeń oddechowych i technik relaksacyjnych.  Celem zajęć jest wzmocnienie mięśni dna miednicy i ich integracja z głębokimi  mięśniami posturalnymi, uregulowanie gospodarki hormonalnej i wyrobienie świadomości ciała w celu poprawy stanu zdrowia i jakości życia.

Korzyści?

  • profilaktyka i terapia wysiłkowego nietrzymania moczu
  • przywrócenie elastyczności mięśni dna miednicy po porodzie i zabiegach operacyjnych
  • wzmocnienie kręgosłupa i profilaktyka bólów krzyża
  • uregulowanie gospodarki hormonalnej i łagodzenie objawów menopauzy
  • profilaktyka osteoporozy
  • likwidacja obrzęków i poczucia ciężkości nóg
  • gracja i sprężystość ruchów
  • zwiększenie zakresu ruchu i zapobieganie zwyrodnieniom stawów
  • kształtowanie sylwetki i korekta postawy ciała
  • głęboki i spokojny oddech
  • podniesienie świadomości ciała, umiejętność odczytywania jego sygnałów i odpowiadania na jego potrzeby
  • podniesienie zadowolenia z życia erotycznego

Sportliche Seniorin beim StrechingZAJĘCIA DLA SENIORÓW

 Program przystosowany dla osób starszych łączy elementy klasycznej hatha jogi, Pilates, jogi hormonalnej, ćwiczeń dla zdrowego kręgosłupa, ćwiczeń oddechowych i relaksacyjnych. Cechuje je nieco mniejsza intensywność i jest mniej obciążający dla układu kostno-stawowego i sercowo- naczyniowego.

 

portrait of sport girl doing yoga stretching exercise, studio shSTRETCHING

 Oparte zarówno na formach klasycznych jak i nowoczesnych metodach treningowych bezpieczne ćwiczenia rozluźniające i rozciągające. Doskonałe uzupełnienie treningu biegowego czy siłowego zapobiegające kontuzjom i uelastyczniające mięśnie.

 

 

tereska  JOGA RODZINNA

 Formuła zajęć powstała z myślą o rodzicach, którzy chcieliby przyjść na zajęcia, a jednocześnie spędzić czas z dziećmi, oraz dla dzieciaków pow. 6 r.ż. Kameralne zajęcia w rodzinnej atmosferze przyniosą korzyści zarówno dużym, jak i małym uczestnikom.  To doskonałe rozwiązanie dla rodziców, którzy często w poczuciu winy, że spędzają niewiele czasu z pociechami rezygnują z zrobienia czegoś dla siebie. U dzieci natomiast joga wyrabia koncentrację, zwinność, poczucie równowagi, koordynację ruchową i uczy prawidłowej postawy ciała. No i mogą uczestniczyć w „dużych” zajęciach z mamą albo tatą:)

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

 Program „skrojony na miarę”. Poza wspomnianymi powyżej

  • Terapia wysiłkowego nietrzymania moczu

  • fizjoterapia funkcjonalna

 

PONIŻEJ KILKA PODSTAWOWYCH ZASAD PANUJĄCYCH NA ZAJĘCIACH:

  • Najważniejszą zasadą jest uważna obserwacja swojego ciała, słuchanie wysyłanych przez nie sygnałów i  szacunek dla jego ograniczeń. Nie porównujemy się z innymi, nie zmuszamy się, kierowani niezdrową ambicją do wykonania zbyt trudnych dla nas ćwiczeń.
  • O wszystkich problemach zdrowotnych należy poinformować mnie przed przystąpieniem do pierwszych zajęć (w szczególnych przypadkach będę prosić o zgodę lekarza na uczestnictwo w zajęciach), oraz zawsze w przypadku zaistnienia istotnych zmian samopoczucia  (miesiączka, ból, niedyspozycje żołądkowe itp.)
  • Jeśli podczas zajęć pojawią się jakiekolwiek niepokojące objawy należy NATYCHMIAST przerwać ćwiczenie i powiadomić mnie o nich.
  • Na zajęcia nie przychodzimy bezpośrednio po obfitym posiłku (najlepiej odczekać min.2 godziny)
  • Ćwiczymy w wygodnych, niekrepujących ruchu strojach i na boso
  • Zapewniam maty, paski itp. Można oczywiście korzystać ze swojego sprzętu, o ile nie stanowi on zagrożenia dla bezpieczeństwa (typowe turystyczne maty najczęściej nie nadają się do ćwiczeń).

Szczegółowe regulacje związane z opłatami, środkami bezpieczeństwa i zasadami zachowania panującymi na zajęciach znajdują się w zakładce REGULAMIN: https://yogapolis.wordpress.com/zajecia/regulamin/. Proszę o zapoznanie się z nimi przed rozpoczęciem przyjściem do studio- zagwarantuje to bezpieczeństwo i przyjazną atmosferę, a także pozwoli uniknąć konfliktów i niezręcznych sytuacji.  Wykupienie karnetu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s